.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه‌های انتخاباتی اعضای جامعتین به نامزدهای ریاست جمهوری
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:
برخی از اعضای جامعتین طی توصیه‌هایی به کاندیداهای انتخابات آینده اعلام کردند: انتخابات ریاست‌جمهوری عرصه شایسته سالاری است، افرادی که قصد حضور در این میدان را دارند اما می‌دانند که رای و پایگاه اجتماعی ندارند از حضور منصرف شوند و به دولت آینده و فردی که میزان رای آوری بالایی دارد، کمک کنند.
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد تا اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به جای تخریب یکدیگر براساس برنامه پیش بروند.به کاندیداهای انتخابات آتی توصیه می‌کنیم تا حیله‌های دشمنان را بشناسند و متناسب با نیاز زمان برای پیشرفت کشور برنامه‌ریزی داشته باشند.
وی در ادامه گفت: افرادی که قصد حضور در این میدان را دارند اما می‌دانند که رای و پایگاه اجتماعی ندارند از حضور منصرف شوند و به دولت آینده و فردی که میزان رای آوری بالایی دارد، کمک کنند.
همچنین حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در این باره گفت: به نظر می‌رسد کسی که در این شرایط خاص برای انتخابات آتی کاندیدا می‌شود باید وضعیت موجود کشور را در نظر بگیرد و برای حل مشکلات راه‌حل کارشناسانه ارائه کند.
این عضو جامعه روحانیت مبارز به کاندیداهای انتخابات آتی توصیه کرد: با آگاهی وارد میدان شوند و به برنامه‌های توسعه کشور توجه جدی داشته باشند.
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز هم گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی و برنامه محوری دو اصل مکمل یکدیگر هستند و برنامه بدون اخلاق و اخلاق بدون برنامه قابلیت اجرایی ندارد. هر کدام از کاندیداهای انتخابات آتی باید برنامه حساب شده داشته باشند و مسئله اخلاق مداری اساس و بنیان هر نوع کار و تلاشی است.
L
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.235 seconds.